WSP Społem: „Wielkanoc to dla nas aktywny czas”
Święta to czas wyjątkowy nie tylko dla konsumentów, lecz także dla całej branży FMCG. Widać to szczególnie w kategorii majonezów i sosów, które jak wiadomo – są głównym „składnikiem” rodzinnej Wielkanocy.
2023-03-20, 12:56

Rynkowi gracze wprost prześcigają się w smakowitych propozycjach dla konsumentów. Producent znanego i lubianego Majonezu Kieleckiego przygotował na marzec i kwiecień szereg niespodzianek. Zaplanowano zarówno działania w obszarze sprzedaży, jak i marketingu; wśród tych ostatnich m.in. ogólnopolską kampanię telewizyjną z wykorzystaniem znanego już spotu reklamowego. Materiał (przedstawiający różne, rodzinne oblicza tradycji) będzie emitowany przy najbardziej znanych programach telewizyjnych. To jednak nie wszystko – w wybranych, popularnych audycjach o charakterze kulinarnym znajdzie się lokowanie produktu. Intensywne działania wspierające sprzedaż zaplanowano także w internecie – spot „Składnik naszej tradycji” pojawi się na platformach VOD. Podobnie, jak w przypadku telewizji, tak i w social mediach wybrani, wysokozasięgowi influenserzy opublikują materiały pokazujące świąteczne dania przygotowywane z wykorzystaniem Majonezu Kieleckiego.

Oprócz emisji reklam, WSP Społem mocno postawi w tym czasie także na działania handlowe w wybranych sieciach, przygotowując eskpozycje POS i promocje skierowane bezpośrednio do konsumentów. 

– Wielkanoc to dla nas wyjątkowo aktywny czas i zauważalnie zwiększona konsumpcja Majonezu Kieleckiego. Nasz flagowy produkt w tym czasie notuje nawet 300-procentowy wzrost sprzedaży, dlatego kilka tygodni przed świętami wychodzimy naprzeciw naszym klientom i wprowadzamy promocje cenowe produktów w słoikach 500 i 700 ml. Dzięki większej gramaturze, klienci mogą korzystać z majonezu bez ograniczeń, a jak wiadomo jest on jedną z najważniejszych pozycji na liście zakupowej. Bez niego nie obejdą się bowiem takie tradycyjne specjały, jak sałatki warzywne, jajka, a nawet wypieki. Zwiększone zapotrzebowanie dotyczy jednak nie tylko majonezów. W marcu i kwietniu obserwujemy także zwiększony popyt na wszelkiego typu sosy zimne i chrzany – powiedział Zbigniew Mojecki, Z-ca Prezesa ds. Handlowych.


A jeśli o świątecznych sosach mowa, nie można zapomnieć m.in. o Sosie Kieleckim tatarskim używanym m.in. do jajek, mięs czy pieczeni; Ćwikle z Chrzanem no i oczywiście Chrzanie Luksusowym, będącym idealnym uzupełnieniem wędlin (zwłaszcza tych białych) czy żurku. Dla smakoszy nowatorskich rozwiązań, producent przygotował także nowość: Majonez Kielecki z Oliwkami. Może on zaciekawić konsumentów połączeniem tradycyjnego smaku z nutą śródziemnomorską i dużą zawartością oliwek (12%). Świetnie sprawdzi się on jako składnik wielkanocnych sosów do mięs, drobiu, sałatek z makaronem, ale i dodatek do pieczeni.

Świąteczne przepisy z wykorzystaniem produktów WSP Społem znajdziesz m.in. na www.majonez.pl.

KONTAKT / AUTOR
Magda Strzykalska
PR Manager
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.