Anna Kochanowska dołączyła do działu kreacji w Soul & Mind
Agencja Soul & Mind wzmacnia dział kreacji. Do zespołu dołączyła Anna Kochanowska, obejmując stanowisko Creative Copywriter & Social Media Specialist. W nowej roli odpowiada za tworzenie koncepcji kreatywnych i storytellingowych, opracowywanie idei kampanii oraz komunikację marek w mediach społecznościowych.
2025-11-12, 09:47

Anna Kochanowska wnosi do agencji doświadczenie zdobyte w strukturach The Humans, Tolino, MADE IN PR oraz IBIMS. Pracowała dla marek Bourjois Paris, Gordon’s, Maxi Zoo, Diageo Bar Academy, Wiener, a także przy kampaniach branżowych KRD-IG. Ma doświadczenie w pracy z podmiotami z branż beauty, deweloperskiej, medycznej, politycznej i spożywczej.

W Soul & Mind będzie współtworzyć strategie contentowe, dbać o spójny tone of voice marek i rozwijać warstwę narracyjną projektów. Jak podkreśla, storytelling jest dla niej szczególnie istotny, traktuje go jako narzędzie budowania emocjonalnej relacji z odbiorcą.

Anna ma wyjątkowe wyczucie języka i doskonale rozumie, jak tworzyć angażującą komunikację, która wspiera strategię marki. Jej doświadczenie w łączeniu copywritingu z social mediami to cenne wzmocnienie dla naszego zespołu – mówi Maciej Zaremba, CEO Soul & Mind Brand Design.

KONTAKT / AUTOR
Ewa
PR Manager
Kawiecka
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.