Halloweenowa edycja Monster Munch - „Pomiduszki”
Lorenz wprowadził do sprzedaży sezonową odsłonę Monster Munch pod nazwą „Pomiduszki”. Limitowana edycja została przygotowana z myślą o okresie Halloween i łączy rozpoznawalny smak z charakterystyczną oprawą wizualną. Koncept kreatywny, naming, a przede wszystkim projekt opakowań opracowała agencja Soul and Mind.
2025-11-21, 14:37

To kolejna realizacja przygotowana przez agencję dla firmy Lorenz, właściciela marki Monster Munch. Tym razem centralnym założeniem było stworzenie spójnego pomysłu, łączącego charakter marki z sezonowym klimatem. Kultowy Duszek został przekształcony w Pomiduszka, co wyznaczyło kierunek całej koncepcji. Na tej podstawie powstała nazwa, wykorzystująca grę słów i podkreślająca lekki, humorystyczny ton edycji. Uzupełnia ją typografia utrzymana w estetyce Halloween, zaprojektowana tak, aby budowała atmosferę przy zachowaniu pełnej czytelności.

Pracując nad opakowaniami, zespół Soul and Mind skupił się na jasnym komunikowaniu okazji oraz wariantu smakowego, jednocześnie dbając o zachowanie elementów identyfikacji charakterystycznych dla Monster Munch. Projekt został przygotowany tak, aby wyróżniał się na półce i jednoznacznie wskazywał na limitowany charakter propozycji.

KONTAKT / AUTOR
Ewa
PR Manager
Kawiecka
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.