Kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedaży
Okres przedświąteczny to dla kategorii majonezów jeden z ważniejszych momentów w roku. Dlatego w grudniu WSP „Społem” intensyfikuje działania promocyjne. Kampania potrwa od 1 do 23 grudnia i obejmie telewizję, Internet, radio, prasę oraz media społecznościowe. Połączenie tradycyjnych formatów z nowoczesnymi narzędziami digital ma na celu zwiększenie zasięgu i skuteczne dotarcie do konsumentów.
2025-12-02, 14:22

W ramach kampanii emitowane będą billboardy sponsorskie przy popularnych programach w TVN oraz w grupach stacji TVP i Polsat. Równolegle w serwisie YouTube pojawi się spot reklamowy, który zwiększy widoczność marki wśród użytkowników Internetu. Zaplanowano także działania promocyjne na serwisach należących do grupy Onet i Wirtualnej Polski oraz współpracę z dziewiętnastoma influencerami, którzy będą prezentować produkt w dedykowanych materiałach. Aktywności uzupełnią działania w kanałach social media Majonezu Kieleckiego.

Akcja promocyjna obejmie również emisję komunikatów sponsorskich w radiu. Dodatkowe wsparcie zapewnią publikacje w prasie kobiecej i branżowej, skierowanej do sektora handlowego.

Działania reklamowe zostaną wzmocnione poprzez materiały POS w sklepach, które zwiększą widoczność Majonezu Kieleckiego na półkach. Zintegrowana kampania w mediach oraz w punktach sprzedaży ma na celu wsparcie sprzedaży i umocnienie pozycji marki w okresie przedświątecznych zakupów.

Więcej informacji o aktywnościach WSP „Społem” oraz aktualnej ofercie produktowej spółdzielni można znaleźć na stronie: www.wspspolem.com.pl

 

KONTAKT / AUTOR
Ewa
PR Manager
Kawiecka
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.