W ramach kampanii emitowane będą billboardy sponsorskie przy popularnych programach w TVN oraz w grupach stacji TVP i Polsat. Równolegle w serwisie YouTube pojawi się spot reklamowy, który zwiększy widoczność marki wśród użytkowników Internetu. Zaplanowano także działania promocyjne na serwisach należących do grupy Onet i Wirtualnej Polski oraz współpracę z dziewiętnastoma influencerami, którzy będą prezentować produkt w dedykowanych materiałach. Aktywności uzupełnią działania w kanałach social media Majonezu Kieleckiego.
Akcja promocyjna obejmie również emisję komunikatów sponsorskich w radiu. Dodatkowe wsparcie zapewnią publikacje w prasie kobiecej i branżowej, skierowanej do sektora handlowego.
Działania reklamowe zostaną wzmocnione poprzez materiały POS w sklepach, które zwiększą widoczność Majonezu Kieleckiego na półkach. Zintegrowana kampania w mediach oraz w punktach sprzedaży ma na celu wsparcie sprzedaży i umocnienie pozycji marki w okresie przedświątecznych zakupów.
Więcej informacji o aktywnościach WSP „Społem” oraz aktualnej ofercie produktowej spółdzielni można znaleźć na stronie: www.wspspolem.com.pl

