Agencja Soul & Mind zrealizowała kampanię digital „Kręci mnie chrupanie” dla marki Bublini
Przekąska Bublini z portfolio firmy Sofio pojawiła się w kanale digital w dwóch odsłonach - letniej i jesiennej. Soul & Mind odpowiadała za strategię, kreację oraz kompleksowe prowadzenie działań online, których celem było zbudowanie rozpoznawalności marki.
2025-12-12, 09:31

Punktem wyjścia było określenie kluczowych wyróżników Bublini: czystego składu, formatu sprzyjającego dzieleniu się oraz charakterystycznego, okrągłego kształtu. Na tej podstawie Soul and Mind opracowała strategię, w której każdy wariant smakowy (klasyczny, z sezamem i z makiem) skierowany był do innej grupy docelowej i otrzymał własną narrację. Takie podejście pozwoliło na precyzyjne targetowanie i lepsze dopasowanie komunikacji do odbiorców.

Hasło „Kręci mnie chrupanie” stało się osią kreatywną kampanii, podkreślając kształt Bublini i lekki charakter marki. Agencja przygotowała animacje, kreacje statyczne, formaty wideo oraz landing page. Soul & Mind realizowała kompleksową obsługę digital, w tym kampanie w kanałach Meta z precyzyjnym geotargetowaniem oraz prowadziła bieżącą optymalizację żeby zapewnić maksymalną efektywność budżetu Ponadto koordynowała również współprace influencerskie, dobierając twórców zgodnie z profilem poszczególnych grup odbiorców i założeniami marki.

Obie odsłony kampanii znacząco przekroczyły zakładane wskaźniki efektywności. Koszt dotarcia okazał się trzykrotnie niższy od planowanego, przy jednoczesnym ponad dwukrotnym wzroście liczby wyświetleń i trzykrotnie wyższym poziomie zaangażowania użytkowników.

KONTAKT / AUTOR
Ewa
PR Manager
Kawiecka
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.