Anita Zaremska-Trzaska w zespole Soul & Mind – wesprze dział strategiczny
Niedawno do poznańskiej agencji Soul & Mind Group dołączyła Anita Zaremska-Trzaska. Wesprze ona zespół w procesach budowania strategii marek, strategii zintegrowanych działań komunikacyjnych 360°, strategii wprowadzania produktu na rynek oraz w analizie briefów i zapytań klientów.
2022-07-27, 19:40

Anita odpowiedzialna będzie również za realizacje projektów z obszaru service design, czyli przemyślanegobudowania usług i procesów biznesowych w oparciu o kompleksowe zrozumienie problemów i potrzeb konsumentów. Jak sama zauważa, w pracy nad markami działa w sposób ustrukturyzowany i poukładany, odważnie i kreatywnie wychodzi poza schematy. – Uważnie słucham innych, analizuję wszystkie elementy składowe dążąc do jednoznacznego zdiagnozowania problemu, który chce rozwiązać. W pracy strategicznej bazuję na wypracowanym warsztacie, wieloletnim branżowym doświadczeniu oraz kompleksowej wiedzy o specyfice działań marketingowych i jego narzędziach. Niezmiennie, od wielu lat, fascynują mnie mechanizmy, które rządzą postępowaniem konsumentów. Wyzwaniem, którego realizacji zawsze z entuzjazmem się podejmuje jest poszukiwanie i rekomendowanie klientom efektywnych, efektownych i nieoczywistych kanałów komunikacji z grupą docelową – dodaje specjalistka.

Anita Zaremska-Trzaska działa w branży marketingowej od ponad 20 lat. Jej zawodowe portfolio obejmuje dziesiątki zrealizowanych projektów z zakresu budowy strategii marki, rebrandingu, realizacji kampanii wizerunkowych i aktywizujących sprzedaż, z wykorzystaniem zarówno narzędzi ATL, BTL, jak i digital marketingu. Jej bogate doświadczenie obejmuje także marketing usług (bankowych, edukacyjnych i rozrywkowych). Anita pracowała m.in. dla takich marek, jak Helios, Spółdzielcza Grupa Bankowa, TEB Edukacja czy dla wydawnictwa Forum Media Polska. Jest absolwentką kierunku Zarządzanie i Marketing Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studium Doktoranckiego w katedrze Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest także wykładowczynią akademicką na studiach podyplomowych WSB oraz trenerką prowadzącą szkolenia z obszaru organizacji działań marketingowych w firmie.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.