Agata Szalińska dołączyła do działu kreacji w Soul & Mind
Agencja Soul & Mind wzmacnia dział graficzny. Do zespołu dołączyła Agata Szalińska, która objęła stanowisko Senior Art Director. Wnosi ona do Agencji blisko 20-letnie doświadczenie w pracy kreatywnej i bogate portfolio projektów realizowanych dla znanych marek.
2025-07-01, 07:54

Przed dołączeniem do Soul & Mind Agata Szalińska pracowała jako Art Director w Focus Nation. Wcześniej związana była m.in. z agencjami FENO, Bluecloud Interactive oraz IQ Marketing, gdzie odpowiadała za projekty graficzne i nadzór kreatywny dla takich marek jak: E.ON, Smakowita, Gynoxin, Oleje Kujawski, Prince Polo, Milka, czy Jacobs. Współtworzyła kampanie digitalowe, video i konkursowe, realizowała projekty KV, brandbooki i komunikację wizualną w mediach społecznościowych. Odpowiadała również za koordynację pracy zespołów graficznych i uczestniczyła w licznych przetargach.

W Soul & Mind Agata Szalińska będzie wspierać zespół kreacji w tworzeniu konceptów kreatywnych, nadzorze nad produkcją materiałów oraz rozwijaniu wizualnej warstwy projektów dla klientów agencji.

Agata łączy strategiczne myślenie z ogromną kreatywnością i perfekcyjnym warsztatem graficznym. Jej doświadczenie w pracy z dużymi markami i umiejętność prowadzenia złożonych projektów są dla nas dużym wzmocnieniem – mówi Maciej Zaremba, CEO Soul & Mind Brand Design.

KONTAKT / AUTOR
Ewa
PR Manager
Kawiecka
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.