Letnia aktywacja Schulstad z mocnym wsparciem digitalowym i sprzedażowym
„Schulstad i rządzisz na grillu” – pod tym hasłem marka wystartowała z kampanią w social mediach. Konkurs konsumencki, intensywna komunikacja na Instagramie i ekspozycja w sieciach to narzędzia, które mają wspierać sprzedaż odświeżonej linii bułek w lipcu i sierpniu – okresie największego zainteresowania burgerami i hot dogami.
2025-07-21, 12:48

Punktem wyjścia do kampanii jest nowa odsłona dobrze znanych produktów marki. Schulstad Burger Buns Sesame, Schulstad Maxi Burger Buns Sesame, Schulstad Burger Buns Duża Paka, Schulstad Hot Dog Buns oraz Schulstad Hot Dog Baguettes mają teraz prostszy skład – z większą zawartością błonnika, mniejszą ilością soli i bez konserwantów. Wszystkie warianty są wstępnie przecięte lub całkowicie przekrojone, co ułatwia przygotowanie posiłków. Nowe opakowania z większą powierzchnią transparentnej folii lepiej eksponują bułki na półce, a dobrze widoczne ikony korzyści pomagają konsumentom szybko zidentyfikować najważniejsze cechy produktów.

 W ramach kampanii zaplanowano konkurs, w którym zadaniem uczestników jest przygotowanie własnego dania z wykorzystaniem bułek Schulstad – np. burgera, hot doga albo innej letniej propozycji inspirowanej kuchniami świata. Aby wziąć udział, należy opublikować zdjęcie potrawy na Instagramie, oznaczyć profil marki i dodać hashtag #Schulstadirzadzisznagrillu. W trakcie trwania akcji w kanałach social media marki pojawią się również kulinarne inspiracje na sezon grillowy – pomysły, które mogą zachęcić do udziału w konkursie lub ułatwić przygotowanie dań.

 Produkty biorące udział w kampanii mają dobrą widoczność na półce. Dzięki temu konsumenci mogą sięgnąć po nie bez problemu w trakcie codziennych zakupów, także wtedy, gdy spontanicznie planują posiłki na ciepłe dni.

 Za koncepcję kampanii, hasło i KV odpowiada agencja Soul & Mind, która realizuje również działania PR.

   

KONTAKT / AUTOR
Ewa
PR Manager
Kawiecka
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.