Jesienne działania marketingowe WSP „Społem”
Spółdzielnia rusza z nową kampanią promocyjno-informacyjną, w której pojawią się Majonez Kielecki oraz jego rodzina, czyli Musztardy, Ketchupy, a także Sosy Kieleckie. Działania obejmą telewizję, Internet, radio, prasę i media społecznościowe.
2025-08-11, 09:05

Kampania rozpoczyna się 11 sierpnia i potrwa do 21 września. W pierwszym etapie, czyli do końca sierpnia, w grupach stacji telewizyjnych TVN, Polsat i TVP emitowane będą 10-sekundowe spoty reklamowe, w których zobaczymy Majonez Kielecki oraz Musztardy i Ketchupy Kieleckie. Natomiast na wrzesień zaplanowano emisje 8-sekundowych billboardów sponsorskich promujących Majonez Kielecki i Sosy Kieleckie. Równolegle do działań realizowanych w TV prowadzonych będzie szereg projektów w szeroko rozumianym świecie wirtualnym. Mowa tu w szczególności o emisji wskazanych powyżej spotów 10” w najbardziej popularnym serwisie VOD czyli Youtube. Promowane produkty pojawią się również w  filmach wysokozasięgowych influencerów kulinarnych (m.in.: Oddasz Fartucha, smaki_u agaty czy Bartosza Kopicy). Razem z portalem pyszności.pl przygotowano dedykowane materiały obejmujące ciekawe i nieszablonowe przepisy kulinarne oraz filmy video, pokazujące ich realizację. Przy tej okazji nie można nie wspomnieć o kampanii radiowej na antenach popularnych, ogólnopolskich stacji tj. Eska i Eska 2. Dopełnieniem całości będzie publikacji reklam w prasie konsumenckiej (Twój Styl, Viva, Chwila dla Ciebie, Elle) i handlowej.

WSP „Społem” nie zapomina o autopromocji także w innych obszarach m.in. przewidziano nasilone działania PR, serię limitowaną etykiet Majonezu Kieleckiego z wizerunkiem Musztard i Sosów Kieleckich oraz materiały POS przeznaczone do ekspozycji produktów w punktach sprzedaży. WSP „Społem” łączy sprawdzone formaty z nowoczesnymi kanałami komunikacji, by skutecznie odpowiadać na potrzeby różnych grup konsumentów.

Opisywana kampania ma za zadanie nie tylko budować dystrybucję i wspierać sprzedaż produktów z rodziny Majonezu Kieleckiego, ale też umacniać ich wizerunek, przypominając równocześnie o długoletniej obecności na rynku. Producent pragnie również poinformować aktualnych i potencjalnych konsumentów o zmianie dotychczasowej szaty graficznej opakowań Musztard i Ketchupów Kieleckich.

Za strategię, kreację kampanii oraz nadzór nad produkcją spotu odpowiada OPTIMA MARKETING GROUP. Producent wykonawczy Jagody Studio. Działania PR prowadzi agencja Soul&Mind.

Więcej informacji na temat oferty Społem oraz kulinarne inspiracje z produktami w roli głównej można znaleźć na stronie: www.wspspolem.com.pl

 

KONTAKT / AUTOR
Ewa
PR Manager
Kawiecka
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.