Olga Robak dołączyła do działu kreacji w Soul & Mind
Agencja Soul & Mind wzmacnia dział kreacji. Do zespołu dołączyła Olga Robak, obejmując stanowisko Graphic Designer. W nowej roli odpowiada za opracowywanie koncepcji graficznych, projektowanie materiałów marketingowych na potrzeby bieżącej komunikacji oraz kampanii, a także za przygotowywanie projektów opakowań.
2025-12-03, 11:15

Olga Robak wnosi do agencji wieloletnie doświadczenie, m.in. w realizacji projektów dla takich marek, jak: Lubelska, Amundsen, Millhill’s, Maxi Zoo, Wawel, Poczta Polska, 4 Pory Roku, Venus, No36, Serenada, Polskie Koleje Linowe, Dafi, Tygryski, Concept Energy oraz Stolbud. Pracowała dla klientów z sektorów alkoholi, beauty, FMCG, retailu, usług i energetyki. Rozwijała kompetencje w obszarze pracy koncepcyjnej i projektowania kreacji graficznych na potrzeby kampanii reklamowych, social mediów i opakowań. Zdobywała także doświadczenie na planach zdjęciowych i produkcjach wideo, poszerzając umiejętności z zakresu dyrekcji artystycznej oraz współpracy z zespołami kreatywnymi.

W projektowaniu kieruje się zasadą, że każdy projekt powinien być nie tylko wizualnie atrakcyjny, ale również funkcjonalny oraz skuteczny w realizacji celów komunikacyjnych.

Olga posiada szerokie doświadczenie w projektowaniu i pracy koncepcyjnej, a jej portfolio obejmuje zarówno działania digitalowe, jak i projekty opakowań. To wartościowe wzmocnienie zespołu kreacji – mówi Maciej Zaremba, CEO Soul & Mind Brand Design.

KONTAKT / AUTOR
Ewa
PR Manager
Kawiecka
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.