#DrobnaWielkaMoc pomaga SOS Wioskom Dziecięcym
Święta to czas, kiedy częściej niż zwykle myślimy o innych. To właśnie dlatego tej wiosny marka Diamant stawia na CSR i osładza Wielkanoc nie tylko swoim klientom, lecz także… podopiecznym SOS Wiosek Dziecięcych. Ogólnopolska akcja Drobna Wielka Moc to dowód na to, że już jeden drobny gest przy sklepowej półce może nieść wielkie dobro.
2021-03-17, 18:38
Podsumowanie kampanii w cukrowniach Pfeifer & Langen w Polsce
Styczeń, jak co roku kończy w cukrowniach grupy Pfeifer & Langen w Polsce kampanię buraczaną, czyli proces przerobu buraków cukrowych pochodzących z polskich pól. Kampania to dla cukrowni najważniejszy czas w roku - sprawdzian organizacji, zaangażowania, umiejętności i stosowanych technologii.
2021-02-10, 12:59
Marketing w koronie – jak dostrzec plusy w pandemii?
Koszty w firmie trzeba liczyć zawsze, ale w czasach kryzysu (takich jak obecnie), jest to szczególnie ważne. Zamiast jednak w panice i na oślep ciąć budżet marketingowy, zastanów się, jak efektywniej wydawać pieniądze „tu i teraz”, a przy tym zapewnić firmie przewagę nad konkurentami w przyszłości. Działy marketingu stają obecnie przed ogromnym wyzwaniem. Jak temu sprostać?
2020-06-09, 13:05
Lider w produkcji cukru z nową strategią Słodkie Łączy
Cukrowy lider ma nową strategię komunikacji. Jej nazwa podkreśla, że wspólne pichcenie i biesiadowanie buduje silne więzi. Celem marki jest być nie tylko ekspertem, lecz także... dobrym przyjacielem. Za strategię i wdrożenie odpowiada poznańska agencja - Soul & Mind – specjalizująca się w brand design.
2020-04-17, 12:03