ŻELOVE LATO ogarnęło polskie kuchnie z nowymi produktami bez konserwantów. Zobacz, jak!
Polacy kochają przetwory i chętnie szukają inspiracji, nt. nowych, ciekawych form przedłużenia lata w słoiku. Dlatego w tym roku – jeden z największych producentów cukru, marka Diamant inspiruje nie tylko ciekawymi przepisami, nowymi opakowaniami i lepszym składem.
2021-07-29, 12:46
Jak przyczynić się do lepszej jakości snu wiosną? Polska marka z Mazur zna odpowiedź
Wiosną przyroda budzi się do życia, wstępują w nas nowe siły witalne. Jak je spożytkować, by wpłynąć na lepszą jakość życia? Wielu z nas urządza wielki przegląd swojego otoczenia (wnętrz, ogrodu, szaf) pozbywając się tego, co niepotrzebne i zużyte, doprowadzając do ładu to, co zostało. Gdy jednak na myśl o sprzątaniu przechodzą Cię ciarki, spokojnie, mamy dobrą wiadomość - psychologowie uważają, że „wiosenne porządki” (nie tylko w szafie, ale i w sypialni) mają wiele korzyści dla naszego organizmu! A jakie?
2021-05-06, 11:55
Velvet CARE ze znakiem SAVE NATURE i ekokomunikacją
W dzisiejszych czasach często obserwujemy niepokojące zmiany klimatyczne, jesteśmy świadkami wyczerpywania zasobów naturalnych czy zanieczyszczania planety. Velvet CARE, producent popularnych papierów toaletowych, ręczników i chusteczek higienicznych marki Velvet, nie godzi się z tym stanem rzeczy i podejmuje działania, by temu przeciwdziałać.
2021-04-21, 08:34
#DrobnaWielkaMoc pomaga SOS Wioskom Dziecięcym
Święta to czas, kiedy częściej niż zwykle myślimy o innych. To właśnie dlatego tej wiosny marka Diamant stawia na CSR i osładza Wielkanoc nie tylko swoim klientom, lecz także… podopiecznym SOS Wiosek Dziecięcych. Ogólnopolska akcja Drobna Wielka Moc to dowód na to, że już jeden drobny gest przy sklepowej półce może nieść wielkie dobro.
2021-03-17, 18:38
Podsumowanie kampanii w cukrowniach Pfeifer & Langen w Polsce
Styczeń, jak co roku kończy w cukrowniach grupy Pfeifer & Langen w Polsce kampanię buraczaną, czyli proces przerobu buraków cukrowych pochodzących z polskich pól. Kampania to dla cukrowni najważniejszy czas w roku - sprawdzian organizacji, zaangażowania, umiejętności i stosowanych technologii.
2021-02-10, 12:59
Marketing w koronie – jak dostrzec plusy w pandemii?
Koszty w firmie trzeba liczyć zawsze, ale w czasach kryzysu (takich jak obecnie), jest to szczególnie ważne. Zamiast jednak w panice i na oślep ciąć budżet marketingowy, zastanów się, jak efektywniej wydawać pieniądze „tu i teraz”, a przy tym zapewnić firmie przewagę nad konkurentami w przyszłości. Działy marketingu stają obecnie przed ogromnym wyzwaniem. Jak temu sprostać?
2020-06-09, 13:05
Lider w produkcji cukru z nową strategią Słodkie Łączy
Cukrowy lider ma nową strategię komunikacji. Jej nazwa podkreśla, że wspólne pichcenie i biesiadowanie buduje silne więzi. Celem marki jest być nie tylko ekspertem, lecz także... dobrym przyjacielem. Za strategię i wdrożenie odpowiada poznańska agencja - Soul & Mind – specjalizująca się w brand design.
2020-04-17, 12:03