Soul & Mind Group
Od ponad 26 lat tworzymy silne marki
Święto polskich produktów spożywczych
Obchodzony 25 sierpnia Dzień Polskiej Żywności to okazja, by przypomnieć sobie o bogactwie lokalnych produktów i kulinarnych tradycji. To także doskonały moment, by sięgnąć po smaki, które od lat towarzyszą nam w codziennym życiu. Wśród nich szczególne miejsce zajmuje Majonez Kielecki, od dekad wytwarzany przez WSP „Społem” i obecny na stołach w całej Polsce.
2025-08-25, 09:10
Domowy przysmak z charakterem
Koniec lata to moment, gdy w kuchni pojawiają się nie tylko owoce, lecz także warzywa. Z czerwonej papryki można przygotować galaretkę o słodko-ostrym smaku, która doskonale komponuje się z serami, pieczonym mięsem czy chrupiącymi przekąskami. To ciekawy sposób na wykorzystanie sezonowych składników i wzbogacenie spiżarni o wyrazisty dodatek.
2025-08-22, 10:41
Ostatni grill lata? Postaw na klasykę z wyrazistym akcentem!
Końcówka wakacji to dobry moment, by jeszcze raz spotkać się w ogrodzie, na działce albo nad jeziorem i wspólnie przygotować coś na ruszcie. W takich warunkach najlepiej sprawdzają się proste przepisy i dodatki, które można wygodnie zabrać ze sobą. Musztarda Kielecka Delikatesowa w plastikowym opakowaniu to praktyczny wybór na plenerowe okazje.
2025-08-18, 09:21
Jesienne działania marketingowe WSP „Społem”
Spółdzielnia rusza z nową kampanią promocyjno-informacyjną, w której pojawią się Majonez Kielecki oraz jego rodzina, czyli Musztardy, Ketchupy, a także Sosy Kieleckie. Działania obejmą telewizję, Internet, radio, prasę i media społecznościowe.
2025-08-11, 09:05
Limonkowa świeżość z nutą bazylii - letni deser, który przywołuje smak południa
Sierpień to dla niektórych koniec urlopu, dla innych ostatnia szansa na złapanie chwili oddechu. Niezależnie od tego, gdzie jesteśmy, wciąż możemy poczuć klimat włoskiego lata, choćby za sprawą deseru. Orzeźwiające ciasto limonkowo-bazyliowe doskonale wpisuje się w wakacyjny nastrój. Kremowe, lekko kwaśne z ziołowym posmakiem, przypomina o prostych przyjemnościach i pozwala zatrzymać lato jeszcze na chwilę.
2025-08-07, 11:00
Lajkonik w nowej odsłonie – Soul & Mind odpowiada za kompleksowy rebranding marki
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek słonych przekąsek w Polsce przeszła kompleksową metamorfozę wizualną. Za odświeżenie identyfikacji Lajkonika odpowiada agencja Soul & Mind, która nadała jej nowoczesny charakter, zachowując przy tym wartości budowane przez lata.
2025-07-29, 12:49
XVI edycja programu „Dobre Działania” rozstrzygnięta
Marka Diamant po raz szesnasty nagrodziła inicjatywy, które angażują mieszkańców, wspierają inte-grację społeczną i przyczyniają się do budowania tożsamości lokalnej. Wśród zwycięzców najnow-szej edycji programu „Dobre Działania” znalazły się: Chór Na Głosy przy Ośrodku Kultury w Środzie Wielkopolskiej, Dom Kultury w Rawiczu, Koło Gospodyń Wiejskich w Bogusławkach oraz Ochotnicza Straż Pożarna w Zielonej.
2025-07-29, 12:47
Letnia aktywacja Schulstad z mocnym wsparciem digitalowym i sprzedażowym
„Schulstad i rządzisz na grillu” – pod tym hasłem marka wystartowała z kampanią w social mediach. Konkurs konsumencki, intensywna komunikacja na Instagramie i ekspozycja w sieciach to narzędzia, które mają wspierać sprzedaż odświeżonej linii bułek w lipcu i sierpniu – okresie największego zainteresowania burgerami i hot dogami.
2025-07-21, 12:48
Ziołowy akcent w domowej galaretce
Czerwone porzeczki mają lekko kwaśny smak, który dobrze równoważy się z wytrawnym, żywicznym aromatem świeżego rozmarynu. Takie połączenie świetnie sprawdza się w przetworach. Warto wykorzystać sezon na te owoce, by przygotować galaretkę, która będzie doskonałym dodatkiem do pieczywa, ale także do serów lub dań wytrawnych.
2025-07-21, 12:46
Piknik w stylu lat 90.
Powrót do czasów kaset magnetofonowych, kultowych sitcomów i domowych przekąsek nie jest już tylko trendem – to świadomy wybór coraz większej grupy młodych ludzi. Ostatnia dekada XX wieku inspiruje dziś nie tylko w modzie czy muzyce, ale też w kuchni i sposobach spędzania wolnego czasu. Zwłaszcza latem, gdy plenerowe spotkania często zyskują charakter tematycznych wydarzeń.
2025-07-21, 10:18
Szybka przekąska na plażę? WSP „Społem” ma na to sposób!
Letnie wypady nad morze czy jezioro to idealna okazja, by odpocząć i… dobrze zjeść. Na kocu, leżaku czy ręczniku najlepiej sprawdzą się wygodne, lekkie posiłki. Z pomocą przychodzi Majonez Kielecki Lekki, który nadaje potrawom kremowej konsystencji. To doskonały dodatek do kanapkowych past i dipów – łatwych do zapakowania i zabrania ze sobą na cały dzień.
2025-07-10, 13:43
Grilluj z Kieleckim – nowy sos BBQ na sezon letni
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” pojawił się Sos Kielecki Grillowy BBQ – gęsty sos o intensywnym, słodko-dymnym smaku. W składzie znajdziemy jabłka, śliwki węgierki, dojrzałe pomidory oraz wędzoną paprykę. Produkt dostępny jest w butelce o pojemności 450 g.
2025-07-03, 08:33
Schulstad: ponadczasowy smak w nowej odsłonie
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen Unibake Sp. z o.o. stworzyła unowocześnione receptury bułek do burgerów i hot dogów marki Schulstad. Oprócz znakomitego smaku, produkty Schulstad oferują dobry skład z błonnikiem i zakwasem. Opracowane receptury zapewniają świeżość oraz najwyższą jakość bez potrzeby stosowania konserwantów.
2025-07-01, 12:40
Agata Szalińska dołączyła do działu kreacji w Soul & Mind
Agencja Soul & Mind wzmacnia dział graficzny. Do zespołu dołączyła Agata Szalińska, która objęła stanowisko Senior Art Director. Wnosi ona do Agencji blisko 20-letnie doświadczenie w pracy kreatywnej i bogate portfolio projektów realizowanych dla znanych marek.
2025-07-01, 07:54
Letnia słodycz zamknięta w słoiczku
Czerwiec i lipiec to czas czereśni – soczystych, pełnych smaku i kruchych. Warto wykorzystać sezon na te owoce i przygotować konfiturę, która zatrzyma smak lata na dłużej. Dzięki dodatkowi Konfitur-Fix Diamant oraz nasionom chia przepis jest prosty i nie wymaga żelatyny ani sztucznych zagęstników.
2025-06-26, 13:53
Czy marki naprawdę wiedzą, do kogo mówią? Konsumenci krytycznie oceniają język reklamy
Ponad 65% Polaków uważa, że firmy nie pytają ich o zdanie, a tylko 8% respondentów deklaruje, że reklamy, które widują na co dzień, są tworzone z myślą o nich. Dla większości odbiorców komunikacja marek jest zbyt intensywna, oderwana od rzeczywistości i nieautentyczna – wynika z badania „Konsumenci mówią, marki nie słuchają. Jak Polacy oceniają trafność komunikacji marketingowej” SW Research zrealizowanego na zlecenie agencji Soul & Mind.
2025-06-24, 12:49
Nowy design musztard i ketchupów WSP „Społem”
Na sklepowych półkach debiutują produkty WSP „Społem” w odświeżonej szacie graficznej. Zmienione etykiety zyskały: Musztarda Kielecka Delikatesowa, Musztarda Kielecka Grillowa, Ketchup Kielecki Łagodny oraz Pikantny, a także niedawno wprowadzony do oferty Ketchup Kielecki chipotle.
2025-06-24, 01:02
Gdy klasyka zyskuje funkcjonalny charakter
W sezonie nowalijkowym, warto sięgać po dodatki, które wnoszą coś więcej niż tylko smak. Majonez Kielecki Omega-3 od WSP „Społem” łączy sprawdzoną recepturę z wysoką zawartością nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3, odpowiadając na potrzeby tych, którzy cenią racjonalne odżywianie i wysoką jakość.
2025-06-13, 08:33
Pikantno-słodki dżem pomidorowy z limonką
Słodycz żółtych pomidorów, wyrazistość chili i cytrusowa świeżość limonki – ten przepis to idealna propozycja na oryginalny dodatek do serów, mięs lub grillowanych warzyw. Dzięki zastosowaniu Cukru Żelującego Diamant 2:1 przygotowanie domowego przetworu zajmuje zaledwie kilka chwil, a efekt zachwyca intensywnym smakiem i idealną konsystencją.
2025-06-10, 14:03
Smak wiosny zamknięty w słoikach
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, coraz chętniej sięgamy po świeże warzywa, które teraz smakują najlepiej. O tej porze roku na stołach królują młoda kapusta, rzodkiewki czy koper. Warto wykorzystać ich kruchość i delikatny aromat, przygotowując domowe przetwory, które przypomną o wiosennych chwilach nawet wtedy, gdy sezon na nowalijki minie.
2025-06-05, 10:05
Jakie strategie napędzają wzrost w handlu spożywczym? Bezpłatny webinar Soul & Mind dla marketerów, sprzedawców i branży FMCG
Rosnące znaczenie marek własnych, zmiany w podejściu do zdrowego odżywiania, a także różnice w zachowaniach konsumenckich poszczególnych pokoleń – to tylko niektóre z wyzwań, przed którymi stoi dziś rynek spożywczy. O tych i innych kluczowych zjawiskach opowie prof. Jacek Kall podczas webinaru organizowanego przez Soul & Mind, który odbędzie się 16 czerwca 2025 r. o godz. 15:00. Spotkanie skierowane jest do marketerów, sprzedawców i osób związanych z branżą FMCG, którzy chcą lepiej zrozumieć aktualne mechanizmy rynkowe i budować przewagę konkurencyjną.
2025-06-02, 12:12
Deser z efektem „wow”
Sprężysty, lekki jak chmurka i zaskakująco prosty w przygotowaniu – japoński pudding to propozycja dla tych, którzy szukają czegoś więcej niż klasyczny deser. Jiggly Pud-ding zachwyca nie tylko smakiem, ale i formą – wystarczy jeden ruch łyżeczką, by zoba-czyć, jak smakołyk radośnie drży.
2025-05-26, 13:49
Edycja limitowana mini Krakersów Lajkonik – opakowania zaprojektowane przez Soul & Mind już dostępne w sklepach
Marka Lajkonik wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję mini Krakersów w dwóch smakach: ŚmietaNOVE oraz CebuLOVE. KV kampanii oraz opakowania zaprojektowała agencja Soul & Mind.
2025-05-23, 09:06
Nowa odsłona pomidorowego klasyka
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” pojawiła się kolejna propozycja dla miłośników wyrazistych dodatków – Ketchup Kielecki chipotle. Łączy łagodną słodycz dojrzałych pomidorów z charakterystyczną, dymną nutą ostrej papryki. Produkt dostępny jest w poręcznej butelce o pojemności 500 g.
2025-05-20, 12:54
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.