Soul & Mind Group
Od ponad 26 lat tworzymy silne marki
Schulstad: ponadczasowy smak w nowej odsłonie
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen Unibake Sp. z o.o. stworzyła unowocześnione receptury bułek do burgerów i hot dogów marki Schulstad. Oprócz znakomitego smaku, produkty Schulstad oferują dobry skład z błonnikiem i zakwasem. Opracowane receptury zapewniają świeżość oraz najwyższą jakość bez potrzeby stosowania konserwantów.
2025-07-01, 12:40
Agata Szalińska dołączyła do działu kreacji w Soul & Mind
Agencja Soul & Mind wzmacnia dział graficzny. Do zespołu dołączyła Agata Szalińska, która objęła stanowisko Senior Art Director. Wnosi ona do Agencji blisko 20-letnie doświadczenie w pracy kreatywnej i bogate portfolio projektów realizowanych dla znanych marek.
2025-07-01, 07:54
Letnia słodycz zamknięta w słoiczku
Czerwiec i lipiec to czas czereśni – soczystych, pełnych smaku i kruchych. Warto wykorzystać sezon na te owoce i przygotować konfiturę, która zatrzyma smak lata na dłużej. Dzięki dodatkowi Konfitur-Fix Diamant oraz nasionom chia przepis jest prosty i nie wymaga żelatyny ani sztucznych zagęstników.
2025-06-26, 13:53
Czy marki naprawdę wiedzą, do kogo mówią? Konsumenci krytycznie oceniają język reklamy
Ponad 65% Polaków uważa, że firmy nie pytają ich o zdanie, a tylko 8% respondentów deklaruje, że reklamy, które widują na co dzień, są tworzone z myślą o nich. Dla większości odbiorców komunikacja marek jest zbyt intensywna, oderwana od rzeczywistości i nieautentyczna – wynika z badania „Konsumenci mówią, marki nie słuchają. Jak Polacy oceniają trafność komunikacji marketingowej” SW Research zrealizowanego na zlecenie agencji Soul & Mind.
2025-06-24, 12:49
Nowy design musztard i ketchupów WSP „Społem”
Na sklepowych półkach debiutują produkty WSP „Społem” w odświeżonej szacie graficznej. Zmienione etykiety zyskały: Musztarda Kielecka Delikatesowa, Musztarda Kielecka Grillowa, Ketchup Kielecki Łagodny oraz Pikantny, a także niedawno wprowadzony do oferty Ketchup Kielecki chipotle.
2025-06-24, 01:02
Gdy klasyka zyskuje funkcjonalny charakter
W sezonie nowalijkowym, warto sięgać po dodatki, które wnoszą coś więcej niż tylko smak. Majonez Kielecki Omega-3 od WSP „Społem” łączy sprawdzoną recepturę z wysoką zawartością nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3, odpowiadając na potrzeby tych, którzy cenią racjonalne odżywianie i wysoką jakość.
2025-06-13, 08:33
Pikantno-słodki dżem pomidorowy z limonką
Słodycz żółtych pomidorów, wyrazistość chili i cytrusowa świeżość limonki – ten przepis to idealna propozycja na oryginalny dodatek do serów, mięs lub grillowanych warzyw. Dzięki zastosowaniu Cukru Żelującego Diamant 2:1 przygotowanie domowego przetworu zajmuje zaledwie kilka chwil, a efekt zachwyca intensywnym smakiem i idealną konsystencją.
2025-06-10, 14:03
Smak wiosny zamknięty w słoikach
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, coraz chętniej sięgamy po świeże warzywa, które teraz smakują najlepiej. O tej porze roku na stołach królują młoda kapusta, rzodkiewki czy koper. Warto wykorzystać ich kruchość i delikatny aromat, przygotowując domowe przetwory, które przypomną o wiosennych chwilach nawet wtedy, gdy sezon na nowalijki minie.
2025-06-05, 10:05
Jakie strategie napędzają wzrost w handlu spożywczym? Bezpłatny webinar Soul & Mind dla marketerów, sprzedawców i branży FMCG
Rosnące znaczenie marek własnych, zmiany w podejściu do zdrowego odżywiania, a także różnice w zachowaniach konsumenckich poszczególnych pokoleń – to tylko niektóre z wyzwań, przed którymi stoi dziś rynek spożywczy. O tych i innych kluczowych zjawiskach opowie prof. Jacek Kall podczas webinaru organizowanego przez Soul & Mind, który odbędzie się 16 czerwca 2025 r. o godz. 15:00. Spotkanie skierowane jest do marketerów, sprzedawców i osób związanych z branżą FMCG, którzy chcą lepiej zrozumieć aktualne mechanizmy rynkowe i budować przewagę konkurencyjną.
2025-06-02, 12:12
Deser z efektem „wow”
Sprężysty, lekki jak chmurka i zaskakująco prosty w przygotowaniu – japoński pudding to propozycja dla tych, którzy szukają czegoś więcej niż klasyczny deser. Jiggly Pud-ding zachwyca nie tylko smakiem, ale i formą – wystarczy jeden ruch łyżeczką, by zoba-czyć, jak smakołyk radośnie drży.
2025-05-26, 13:49
Edycja limitowana mini Krakersów Lajkonik – opakowania zaprojektowane przez Soul & Mind już dostępne w sklepach
Marka Lajkonik wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję mini Krakersów w dwóch smakach: ŚmietaNOVE oraz CebuLOVE. KV kampanii oraz opakowania zaprojektowała agencja Soul & Mind.
2025-05-23, 09:06
Nowa odsłona pomidorowego klasyka
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” pojawiła się kolejna propozycja dla miłośników wyrazistych dodatków – Ketchup Kielecki chipotle. Łączy łagodną słodycz dojrzałych pomidorów z charakterystyczną, dymną nutą ostrej papryki. Produkt dostępny jest w poręcznej butelce o pojemności 500 g.
2025-05-20, 12:54
Jubileuszowa, XV edycja programu „Dobre Działania” rozstrzygnięta
Marka Diamant po raz kolejny nagrodziła inicjatywy, które m.in. aktywizują lokalną społeczność, integrują wspólnoty oraz wzmacniają rozpoznawalność regionu. Po rozstrzygnięciu piętnastej edycji „Dobrych Działań” dofinansowanie otrzymali: Miejski Klub Sportowy „Kania” z Gostynia, Towarzy-stwo Sympatyków Baseballu „Demony” z Miejskiej Górki, Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Środzie Wielkopolskiej oraz Kadra Narodowa Cheerleadingu Sportowego.
2025-05-19, 13:16
Crunchips w letniej odsłonie – Edycja Limitowana zaprojektowana przez Soul & Mind już dostępna w sklepach
Na rynku pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips Summer Edition w dwóch smakach: Salsa oraz Kremowa Papryka. Nowe propozycje to nie tylko intensywne doznania smakowe, ale również przyciągające uwagę opakowania przygotowane przez agencję Soul & Mind.
2025-05-14, 13:47
Wypieki z Majonezem Kieleckim – mniej oczywiste, a jak smaczne!
17 maja obchodzimy Światowy Dzień Pieczenia – idealny moment, by spojrzeć na kuchnię z nowej perspektywy. Bo choć ten proces kojarzy się przede wszystkim ze słodkimi wyrobami, to coraz więcej osób odkrywa potencjał wytrawnych wersji dań z piekarnika. W kulinarnych poszukiwaniach warto sięgnąć po dobrze znane składniki i nadać im nowe funkcje – na przykład wykorzystać Majonez Kielecki od WSP „Społem”.
2025-05-14, 08:53
Pikantna nowość od WSP „Społem”
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy pojawił się nowy wariant Musztardy Kieleckiej – wyjątkowo pikantny i wyrazisty. Oparty wyłącznie na białej gorczycy i doprawiony papryką chipotle w zalewie adobo, wyróżnia się intensywnym smakiem oraz głęboką, paprykową barwą. Produkt dostępny w słoiczku o pojemności 190 g, znaleźć można na sklepowych półkach od kwietnia.
2025-04-23, 12:09
XIV edycja programu „Dobre Działania” rozstrzygnięta – grant trafił do Mąkolna, Sokołowego Kąta, Sarnowa i Szelejewa
Marka Diamant po raz kolejny nagrodziła inicjatywy, które m.in. aktywizują lokalną społeczność, integrują wspólnoty oraz wzmacniają rozpoznawalność regionu. Po rozstrzygnięciu czternastej edycji „Dobrych Działań” dofinansowanie otrzymali: Ochotnicza Straż Pożarna w Mąkolnie, Fundacja Leśne Zacisze z Sokołowego Kąta, Ochotnicza Straż Pożarna z Sarnowa oraz Rada Rodziców ze Szkoły Pod-stawowej im. E. Bojanowskiego w Szelejewie
2025-04-15, 15:29
Jak stworzyć idealne świąteczne menu?
Wielkanoc to czas, kiedy tradycja spotyka się z nowoczesnością, a rodzinny stół łączy pokolenia. Niezależnie od tego, czy przygotowania rozpoczynają się na długo przed świętami, czy dopiero na ostatnią chwilę, warto postawić na sprawdzone smaki i wysokiej jakości składniki. Wśród nich nie może zabraknąć produktów WSP "Społem", które od lat towarzyszą Polakom w tych szczególnych chwilach.
2025-04-10, 09:43
Papierowe saszetki z cukrem Diamant zgodne z unijnymi przepisami
Czy jednorazowe opakowania cukru znikną z hoteli i kawiarni? To pytanie wraca w kon-tekście zmian w przepisach unijnych, zwłaszcza tych dotyczących ograniczania plasti-ku. Warto jednak wiedzieć, że papierowe saszetki z cukrem – takie jak oferowane przez markę Diamant – nie są objęte zakazami i nadal z powodzeniem mogą być stosowane w gastronomii, hotelarstwie czy handlu. To rozwiązanie sprawdzone, higieniczne i dopa-sowane do codziennego rytmu pracy w sektorze HoReCa.
2025-04-03, 14:01
Lekka kuchnia na wiosnę
Wraz z nadejściem cieplejszych dni zmieniamy nie tylko garderobę, ale często także i podejście do gotowania. Na talerzach pojawia się więcej warzyw i lżejsze wersje klasycznych dań. Jeśli chcemy nadać im kremowej konsystencji i wyrazistego smaku, warto sięgnąć po Majonez Kielecki Lekki od WSP „Społem”. Sprawdzi się zarówno w sałatkach, dipach, jak i jako dodatek do ciepłych potraw, podkreślając ich charakter.
2025-04-01, 11:28
Zielony dodatek do wiosennej kuchni
26 marca obchodzimy Dzień Szpinaku – warzywa, które od lat inspiruje do tworzenia różnorodnych dań. Chętnie wykorzystujemy go w sałatkach, zapiekankach, makaronach i przekąskach. Dzięki swojemu neutralnemu smakowi doskonale komponuje się zarówno z intensywnymi przyprawami, jak i kremowymi sosami. Sięgając po szpinak w kuchni warto postawić na proste rozwiązania podkreślające jego charakter. W tym kontekście świetnie sprawdzą się produkty WSP „Społem”, które wzbogacą smak zielonych potraw i pozwolą na szybkie przygotowanie pełnowartościowych posiłków.
2025-03-24, 10:47
Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedaży
Okres poprzedzający Święta wielkanocne to dla kategorii majonezów jeden z ważniejszych momentów w roku. Dlatego w marcu i kwietniu WSP „Społem” intensyfikuje działania promocyjne. Kampania obejmuje telewizję, Internet, radio, prasę oraz ekspozycje w punktach sprzedaży. Połączenie tradycyjnych formatów z nowoczesnymi narzędziami digital, ma na celu zwiększenie zasięgu i skuteczne dotarcie do konsumentów.
2025-03-12, 15:30
Borówkowa przyjemność
Choć dni stają się coraz dłuższe, na prawdziwą wiosnę musimy jeszcze chwilę poczekać. Dlatego warto umilić sobie ten czas deserem, który zachwyca smakiem i wyglądem. Mini torciki borówkowe to połączenie puszystego biszkoptu, owocowego wnętrza i aksamitnej pianki, zwieńczonej lustrzaną glazurą – efektowne i warte odrobiny kulinarnego wysiłku.
2025-03-04, 15:26
Klasyczny dodatek w nowej roli
Przełom zimy i wiosny to moment, gdy w kuchni chętnie sięgamy po dania łączące wyraziste smaki z lżejszymi akcentami. Sos tatarski od WSP „Społem” to doskonały sposób na urozmaicenie codziennych posiłków – jego intensywny charakter i kremowa konsystencja pasują nie tylko do jajek czy wędlin, ale także do mniej oczywistych zestawień. Warto sprawdzić, jak może odmienić dobrze znane przepisy i stać się inspiracją do kulinarnych eksperymentów.
2025-02-24, 10:11
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.